ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /
ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /

تا رسیدن به تو ...

myspace 

به نام خدا

تا رسیدن به تو 

واسه  تا رسیدن  تو ، خودم  و  زدم  به آخر

دل  به غیر  تو  نبستم ، از اون  اولش  تا آخر

 

قصه  من و تو   انگار ،  شده  راز  دفتر  عشق

چکه های ناز چشمت ، کرده برگه ها شون و تر

 

به کدامین  از گناهم  ، نشدم  موافق   تو

به  قضاوتم   نشینی  ،  به  حلالی ام تو   داور

 

شده ام غرق وجودت ، انتظار  منجی عشق

با وجود ناجی اینجا ، شده ام  من هم شناگر

 

قلب صاف و ساده  من ، می تپد  به انتظارت

به  هوای  آشنایی ،  بشیم   اینجا   آشناتر

 

باطناب  دیدگانت ، شده ام  به  اوج  مستی

باوصال  مقصد  عشق ،  به صفایی ام  صفاتر

 

با  قدوم  تا  تو انگار ،  شده ام  مهم  و بهتر

به امید و سبقت  حالا ، گشته ام کنون  فراتر

 

طاهری هر چه نویسد ، شده مبتلا و مجنون

به  زبان  لیلی گوید  ،  به  حکایتش    برابر 

***

میر حمزه طاهری هریکنده ای ( نوپا)

نظرات 1 + ارسال نظر
نوید دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:10 ب.ظ

سلام آقا حمزه!
چند تا آهنگ درخواستی داشتم میتونی تو وبلاگت بذاری؟خیلی ممنون میشم خیلی وقته دنبالشونم
1-مه دل نازکه مثال شیشه مختاباد
2- تی مله سنگتراشون با صدای بیژن مرتضوی یا حسین علیزاده
3-دعایی که مازندرانی ها سر تحویل سال نو می خونن که امام ها رو قسم می دن
اگه بتونی لینک دانلود این سه تا آهنگو بذاری ازت ممنون میشم
منتظر جوابتون هستم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد