ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /
ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /

قصه دیار سبزم در شمال ...


 

قصه دیار سبزم در شمال ...


قصه ای می گویم

بس  گران و افتخار

می کند همراهی ام

شعر من ، تا انتها


می نویسم ،  روستا

مردمانش سخت کوش

از کشاورزش  تا ...

کودکانش ،  جنب و جوش


پیر مرد روستا

زخم دست و پرچروک

در تلاش و انتظار

تا به هنگام حصول


کوشش جمعیتی

باغ و شالیزار و دشت

چهره سبزینه اش

در صفایند در سکوت


گرچه  دورم من کنون

غربت هستم در جنون

ذهن بیمارم ، گاه

می شمارد در درون


مهر قلب  مادرم

فکر فردای من است

در فضای سینه اش

دل به من دارد هنوز


پیر شده  این  مادرم

موهایش شد سپید

بر من دور از وطن

چشم به راه و پر امید


خم شده پشت پدر

همت و او درتلاش

گرچه پیر و  او  بزرگ

سرور است و افتخار


روستا  را مظهری است

هم صفا  و هم تلاش

گرچه دائم کاری اند

جمله پیوندند و خوش


طاهری را قصه ای است

از دیارش در شمال

آنقدر می خواندش

تا رود در خواب ناز 

***

میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

نظرات 6 + ارسال نظر
نغمه جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 ب.ظ http://nakhme.blogfa.com/

سلام [گل]و
من آپم با//دردو دل با پدر//
شماهم بیا
منتظرم [گل]م

نغمه جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:59 ب.ظ http://nakhme.blogfa.com/

سلام
شما هم دعوتی اره شما شما
من آپم
منتظرم گلم

محمد دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:08 ق.ظ http://www.siadarka.blogsky.com

سلام آقا حمزه
احوال شما ، خوب هستید .
ممنون از شعر زیبات خیلی زیبا بود موفق باشی .
ولادت حضرت علی ( ع ) و روز پدر بر شما مبارک

م.ع. سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 ق.ظ http://aus.blogsky.com

سلام
مناهل شعر نیستم! فکر کنم تا حالا به جز شهرهای کتاب درسی و گلستان 2 تا شعر خونده باشم ولی شما رو به یکی از اشنایان شعر دوست معرفی می کنم و نظر اونو براتون میزارم شایدم خودش نظر گزاشت.
ممنون که به وبلاگ من سر زدید.

صدیقه ا یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:41 ب.ظ http://www.farsipoem.blogfa.com

سلام


برای اینکه بهتر شعر بگید سعی کنید تا میتونید شعر بخونید

روح الله رضی دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ب.ظ

سلام بر دوست عزیزم آقا حمزه

شعرت بسیار زیباستُ امیدوارم هر جا هستی پاینده باشی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد