ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /
ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /

میلاد مسیح و عید کریسمس مبارک باد

Happy New Year

من هم به نوبه خودم فرا رسیدن عید کریسمس و تولد حضرت مسیح را به همه مسیحیان عزیزم تبریک و تهنیت عرض می کنم.

تقدیم به تمامی مسیحیان عزیز


میلاد مسیح و عید کریسمس

 

عید است و شادی

نه عید نوروز

جشن مسیحاست

نامش ، کریسمس

 


آغوش مریم

نوری مبین است

بس می درخشد

آن روح ماهش

 

بلبل زشادی

با صد ترانه

بر شاخه شاخه

هی می زند پر

 

فصل زمستان

چه نوبهاری است

دشت و دمن شد

با غنچه زیبا

 

شبنم به گلها

ناز است و غلطان

رویایی گشته است

دنیای گلها

 

تن پوش روشن

هرجا صفا یی است

از سوز سردی

آنجا نمایان

 

صد لاله در باغ

بر سبزه حالی است

این لطف و رحمت

از آن الله است

 

باشد مبارک

بر جمله عالم

تبریک و پیروز

عید کریسمس

***

میر حمزه طاهری هریکنده ای  (نوپا)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد