ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /
ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /

گریه های تو ...

 

گریه های تو ...

 

هر وقت چشات بی حالند

بارونا  نم نم می آد

وقتی دلم می گیره

شب می شه شبنم می آد

 

غصه نخور عزیزم

این بارونا بند می آد

ابرا از اینجا می رند

موقع لبخند می آد

 


خدا ، ما را جدا کن

از درد و رنج و تزویر

نزار که ما بپوسیم

تو منجلاب تقدیر

 

اونقدر برام عزیزی

دوست ندارم اشکاتو

بخند و دور کن ز خود

اون بغص بی صدا تو

وجودم صحرایی شد

با ناامیدی قهره

آخر من از روزگار

بهره می چینم ،  بهره

 

بیا پناه من باش

جز تو نمونده یاری

ببخش بامن شکستی

با بخت نحس و خالی

 

شبا ستاره چیدم

تو باغ آسمونم

نزار جدا شدیم ، عزیز

بمون ، باتو بمونم

 

خدا چه مهربونه

درد منو  می دونه

تمومه سختی مونو

می دونه دونه دونه

 

با شعر نوپایی ام

چشاتو مرحم بکن

با شعله ی بکرم

دلت را سرگرم بکن


میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

18 دیماه 1391 بندر عباس
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد