ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /
ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /

تقدیم به امام زمان در نیمه شعبان ...

 

تقدیم به امام زمان (عج)


روزی مـی آیی چه زیبا مـــی شود

در زمین آنروز چه غوغا می شود


مـی شود  هر جا پر از  مهر و وفا

خسته دل  آندم  مــــــداوا می شود


ظلم ها  مـــــی خشکد آنجا  بودنت

صلح و دوستی آنجا رویا می شود


غنچه ها  وا  می شوند  با  نوبهار

لحظه لحظه آن چـــه دیبا می شود


چشمه مــی جوشد زلال و شادمان

تشنه ات در صف هــویدا می شود


صوت  قرآن می رسد از هر طرف

وقت    روحانـی   مهیا   می شود


بلبلان   را   نیست  آرام  و  قـرار

در   بهارم  دل  شکـوفا  می شود


اشک شوقت می چکد از گونه ها

قطره قطره  نیکی  در یا  می شود


می رسند از هر طرف بس عاشقان

در  نمازت  صف  مصلا  مـی شود


طاهری گر عاشق  است  و  منتظر

در کلامش  شعر چه معنا می شود

***

میر حمزه طاهری هریکنده ای (نوپا )

 

نظرات 3 + ارسال نظر
محدرضا یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:49 ق.ظ http://www.afkareman.blogsky.com/

سلام
وبلاگ خوبی دارید.
اگه دوست داشتید با هم تبادل لینک کنیم وبلاگ من رو با عنوان افکار من لینک کنید بعد خبرم کنید تا وبلاگ شما رو لینک کنم.

محدرضا یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:54 ق.ظ http://www.afkareman.blogsky.com/

سلام
وبلاگ خوبی دارید.
اگه دوست داشتید با هم تبادل لینک کنیم وبلاگ من رو با عنوان افکار من لینک کنید بعد خبرم کنید تا وبلاگ شما رو لینک کنم.

الف با یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ق.ظ http://aleefbaa.blogfa.com/

با سلام
عید نیمه شعبان را بحضورتان تیریک میگم
بنده نیز با مطلب جدید بروز هستم

شناخت ، یاد و محبت خدا
http://aleefbaa.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد