ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /
ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /

چشام دارن می بارن ...

http://s5.picofile.com/file/8103074134/nopa_h.jpeg

 

چشام دارن می بارن ...


 

ابرا تو پشت پلکام

مهمون شدن همیشه

با این حالی که دارم

دردم درمون نمیشه

 

چشام تو این آسمون

چقد دووم می آرن؟

شبای بی تو بودن

همش بارون می بارن

 

  

چه رعد و برق چشمام

ابرا دارن می جنگن

همه با پلک خیسم

احوالمو می فهمن

 

نگام همش تو ابراس

هواش سیاهو تاره

چشای بی ستاره

لطفی واسم نداره

 

واژه ها زیر دسام

ردیف شدن گم نشن

طفلکیها خیس شدن

می ترسم آروم نشن


چقد باید بشینم

تو ساعتای تقدیر

چن تا بهار صب کنم

اون غروبای دلگیر

 

دلم واست شکسه

یه گوشه ای اسیره

خدا کنه که اینبار

یهو واست نمیره

 

وقتای تنهایی ام

دلم به گریه افتاد

بازین چشا چکیدن

را شون تو گونه افتاد

 

لحظه هامو سوزونده

آتیش بیقراری

چرا نصیب من شد

همش چش انتظاری

 

تنهاتر از همیشه

خسه روزگارم

چقد باید بپوسم

تو سرنوشت تارم

 

تو خلوتی بیقرار

تو رو صدا می کنم

اون لحظه های تلخم

خدا خدا می کنم

 

واژه ها هم این روزا

امونمو بریدن

هرجا پیت که گشتم

دمبال من دوییدن

 

هنوز واسم عزیزی

بیا پناه من باش

بیا کنارم بمون

همش برای من باش

 

فکری به حال من کن

یه بی قرار و خسه

این شعر نوپایی ام

بدجور دلو شکسه

 

*** 

میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

 


نظرات 7 + ارسال نظر
سید محمد حسینی پاییز سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:15 ق.ظ http://payiz.ir

با کلمات چهره‌ام را روی کاغذ نقاشی می‌کنم. خوب است وقتی که تنهایم می‌نویسم، اگر این نوشته‌ها نبود، آن حرف‌نزدن‌هایم من را به تکه‌چوبی تبدیل می‌کرد که هنوز لبخند را فراموش نکرده است.

تنگسیری چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:59 ب.ظ

سلام استاد
فقط می تونم بگم آفرین

سید علی رضایی دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:21 ق.ظ http://poet-rezaee.blogfa.com

لالا لالا گل پونه
شبای سرد مهتابی
لالا لالا بخواب دایی
دلم تنگه نمیخوابی

با یک لالایی برای عسل بانو بروزم
و منتظر حضورتون[گل]

آزاده دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:01 ق.ظ http://tandis57.blogsky.com

پروانه نیستم اما


سال‌هاست دور خودم می‌چرخم وُ


می‌سوزم.




رفتن‌َت در من


شمعی روشن کرده است انگار!

رضا سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:00 ق.ظ

سلام نوپا جالب بود و دلنشین ترانه خوبی از شما خوندم
موفق باشید

حامد سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:58 ب.ظ

مرحبا .عالیه

مهسا جمعه 1 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:34 ب.ظ

با سلا م شما چه کتا ب های مطا له کردین رمز مو فقیت شما چیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد