ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /
ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /

دریا یعنی تو ...

http://s5.picofile.com/file/8161726092/%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7_%D9%85%DB%8C%D8%B1_%D8%AD%D9%85%D8%B2%D9%87_%D8%B7%D8%A7%D9%87%D8%B1%DB%8C.jpeg

 

دریا یعنی  تو ...


ساحل امروز زیبا است

انگار ،عاشق شده است

نگاه کن ، دریا هم آبیست

درست مثل چشمان تو/

و خوب هم می دانم

حضور باعث خوشبختی است

و دریا با نور آسمانی اش

چراغ آسودگی من است

و تو دریایی و من هم ساحل

به یادت هستم ،  به یادم باش

 

نگاه کن!

امروز شعری از من زاده می شود

که از درون ، دل به دریا زده است

بگذار از ساحل نشانی تورا بگیرم

می خواهم سپیدی دفترم آنقدر از تو پر شود

بخوانند مردم همه شعرم را

و بدانند چقدر دوستت دارم

از تو می نویسم

بله از تو ...

تو همان موج زیبایی

که از افق ...

 آرام آرام به سویم می آیی

و من هم خاموش

 بر روی تخته سنگی

به انتظار نشسته ام

و آنقدر دلتنگم

همچون ساحل

که برای دریایش بیقراری می کند

نگاه کن عزیزم

آغوش ساحل برای دریا کافی است

و آغوش من هم برای تو

حواست اینجا هست؟

چشمانت را باز کن

ماسه ها جشن گرفتند

صدف ها خوشحالند

و مرغابی ها آهنگ دیدار می نوازند/

خوب نگاه کن

هنوز هم ماسه ها خیس مانده اند

درست ... مثل چشمانم/

می بینی؟

 چطور امروز ساحل نزدیکمان می کند

و با نسیم خنکش

گیسوانت را تاب می دهد

که حتی آن دور قایق صیاد هم

با نگاهت می رقصد

بله عزیزم

اینجا ساحل است

و دریا یعنی تو  

***

میر حمزه طاهری هریکنده ای ( نوپا)

 

 


نظرات 2 + ارسال نظر
افسانه توکلی دوشنبه 15 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:33 ق.ظ

امدم تا بخوانم
نوشته پر احساسی بود

ابراهیم حسین زاده سه‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:05 ق.ظ http://shakiba21.blogfa.com

سلام
به روزم[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد