ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /
ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /

روزای سخته دوری تو ...

http://s6.picofile.com/file/8233610826/%D9%85%DB%8C%D8%B1_%D8%AD%D9%85%D8%B2%D9%87_%D8%AF%D9%88%D8%B1%DB%8C_%D8%AA%D9%88.jpeg

 

روزای سخت دوری تو ...

 

از وقتـی کـه تو پـر زدی

خوشی هامــو جارو زدم

بسکه دلــم تنگه بــرات

جلـــو چشات زانــو زدم

 

وقتی ازم  جـــــدا شـدی

ابـرا تــو پلکــا اومـــدن

این بـارونـای بـی امـون

رو گونه هام جاری شدن

 

  

دوری تـــو سخته بـــرام

جای تو خـالی می بینم

ذل می زنم تو کوچه مون

چش انتظـارت میشینم

 

از تـو اتـاقـا می پیچـه

عطر خوش بـوی تنت

من تورو میشناسم هنوز

حتی گـلای دامنت

 

کاش که توهم اینجـابودی

قصه مون آخر می رسید

مــرغک خــوشبختیمــونم

به زندگیم سر می کشید

 

دساتـــو کــم دارم الان

تنهـایی سخته بـه خـدا

دلتنگ خونه ام هنوز

منم  مثه تو این روزا

 

ابـر بهـــارم واسه تــو

نـم نـم بـارونـه چشـام

غـزل بهــونه ام شده

به خاطر تو این روزام

 

داغــــــونه این دلم همش

فکری به حالم می کنی؟

از غصه من تلـف شدم

داری چیکارم می کنی !

 

آسمـــونـم جــای تـو شد

هرجا که دوس داری میری

منـــوهــم با خـــودت ببر

اون بالا بالا کـه میری

 

***

میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا


نظرات 2 + ارسال نظر
شعرناب چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 03:31 ب.ظ http://http:/WWW.SHERENAB.COM

شعرناب .::. سایت شعر , سایت ادبی , نقد تخصصی شعر
WWW.SHERENAB.COM
مجموعه اشعار شاعران معاصروجوان،بزرگترین سایت ادبی شعر و ادب فارسی،نقد تخصصی،داستان،شعر کوتاه،شعر نیمائی ،سپید،کلاسیک،غزل،افراغ اندیشه و ترانه

مریم پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:04 ق.ظ http://www.mehrave28.blogfa.com

سلام

خیلی قشنگ می نویسی ... حس و حال خوبی میده به آدم ...

ممنونم از حضور پر مهرتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد