ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /
ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /

بارون عشق ...

http://s4.picofile.com/file/7903666555/40167588552768892521.jpg


 

بارون عشق ...

 

وقتی بارون می باره

یاد چشات می افتم

تو دل آروم می خونم

اون شعر هایی که گفتم

 

بارون ، ببار تو نم نم

اون روزا یادم بیاد

شور شورا عادت کنن

ناودونا یادم بیاد

 

هرچی عاشق تر می شم

دردم آروم نمی شه

بیا کنارم بمون

تا عمری هست همیشه

 

چشم انتظاری سخته

کی ؟ اشک من بند می آد

چقدر ملامت کنم

کی  وقت لبخند می آد؟

 

  ادامه مطلب ...

تا رسیدن به تو ...

http://s2.picofile.com/file/7903677846/2uiwveu.jpg



تا رسیدن به تو ...


 

واسـه تا رسیدن  تـــــو

دلمــــو زدم بـه دریا

به امید تو نشستم

از اون اولش تا حالا


 

قصــه من و تو   اینبار

شده  شعری لای  دفــتر 

چکــه های ناز چشمام

کرده برگه ها شونو تر


 

به کــدامین اشتباهم

نرسیدم به تو آخر

به  قضاوتم   بشینی

بیگناهی ام ، تو داور


 

  ادامه مطلب ...

خاطره های کودکی من ...

http://s1.picofile.com/file/7892498274/01.jpg


 

خاطره های کودکی ام ...


 

امروز چه زیبا به شعرم زنده می شود

 خاطره های کودکی ام

و اکنون چه زیبا  از ذهنم می چکد

ایام خوشی که جاری شد و گذشت بر من!

کودکی ام را عرض می کنم !

یادش به خیر !

یادش به خیر ، آن خاطره های کهنه و شیرینم

انگار همین دیروز بود

صدای شیون مامان کبری از انتهای کوچه به گوشم رسید

آ حمزه ، آ حمزه ، آ حمزه

  ادامه مطلب ...

زائر امام رضا (ع)

زائر امام رضا (ع) ...

 السلام و علیک یا امام رضا(ع)

 (این شعر در شهریور 1391 که به مشهد مقدس رفتم برای آقا امام رضا (ع) سروده شده است)


نـــذر و نگات  ، کــــرده دلــم

بدجور ، هـــوات ، کرده دلم

آقا ، به داد مـــن بــــــــرس

مشهد ، صدات کـــرده دلم

 

آمـــــــد به دل ، زائر شــوم

قطعاً ، صدام کــــــردی ، آقا

با چشم بارانی ، کنـــــــون

ســـویت شــدم ، با اشتها

 

  ادامه مطلب ...

علی (ع) شعر بی نقطه

علی (ع) شعر بی نقطه ...


 

در راه و دل هرکاری علی گو

همراهی  و  دلــــداری  علی گو  

  

اول  او  علی   اسمی که   مولا

حاکی که مرا  ، حالی  علی گو 

 

مردی  و  اسد  ،  اسمی  دلاور

محرم همه را ،  طاعی   علی گو  

 

در  راه  احد ،  دل  همه  دلها

در رحم  و عمل ،کاری  علی گو 

  

در حکم و حکم  عدل او  ساری

داور   همه   هر مالی   علی گو 

  

در ملکی که او حاکم  و مامور

دلدار ی  و سرداری  علی گو  

  

حامی   ره   و  او    راه   محمد

در حمد و  احد  هادی  علی گو 

  

سالک  همه  را   رد   سلامی

والا   همه   سالاری   علی گو 

  

دل طاهری  مولا  را  صدا کرد

عالم  ،  هوس   راهی   علی گو 

  

***

میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا