ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /
ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /

همش از غصه می سوزم ...

http://s5.picofile.com/file/8107528242/0_527400001313581801_parsnaz_ir.jpg

 

همش از غصه می سوزم ...


 

همش از غصه می سوزم

چقد حالم بده امشب

بیا با من مدارا کن

تو آزارم نده امشب

 

نگا کن چشای خیسم

تمومه طاقتم ،بی تو

تنم می لرزه ، داغونه

حرومه ساعتم بی تو

 

چی شد اون عهد و پیمونی

که اول دل به اون بستیم

چرا حالا ، که وقت یاریس

همش تنها و دور هستیم

 

نگا کن آسمون امشب

تو قلبش قرص مهتابه

بیا با من بمون حالا

دلم از غصه بیتابه

 

 
ادامه مطلب ...