ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /
ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /

درباره خودم

 به نام خداوند بزرگ

و اینک ,  من میرحمزه طاهری  هریکنده ای  با تخلص  شعری  نوپا  از استان مازندران , شهرستان بابل , روستای هریکنده , متولد  1351  , اولین مجموعه شعر مازندرانی ام را با نام ونگه وا  به همراه تلفظ انگلیسی و ترجمه فارسی به همه شما دوستان گرامی  بخصوص مازندرانی های عزیزم تقدیم می کنم ,  باشد که همگی دست در دست هم دهیم و همگی یک صدا به آبادانی طبیعت زیبای مان بپردازیم, طبیعتی که قدم به قدم به سوی فراموشی گام بر می دارد . هدف من از شعر گفتن جلوه دادن خودم به عنوان یک شاعر نیست بلکه دفاع از مردان و زنانی است که با جان و دل در زنده نگه داشتن اصالت و طبیعتشان کوشیدند و بدور از  زندگی ماشینی وشهری  روزهاو شبهای خود را با کمترین امکانات سپری کردند ,

 

یا دشان گرامی باد  

 

 

میر حمزه طاهری نوپا

 http://www.taheri.blogsky.com

 E-Mail : nopa_mht@yahoo.com

Taheri_nopa@yahoo.com

 

نظرات 2 + ارسال نظر
mht پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:47 ب.ظ

باسلام
شعرهایت را ادامه بده انشا الله موفق می شوی

کورش یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:25 ب.ظ

ایده خوبی داری سعی کنید خسته نشوید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد