ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /
ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /

جز دیدنت برایم کاری دیگر نمونده(شعر)

( به نام خدا )

 

جز دیدنت برایم , کاری دیگر نمونده

 

رو  طاقچه’  اتاقم

عکسای تو ردیفند

جز دیدنت برایم

کاری دیگر نمونده

 

از دوری من و تو

ترانه ها سرودم

برای با تو بودن

نائی دیگر نمونده

 

از نقشه’  زندگی

روز و شبم اسیری

با یادت این نوشته

خطی دیگر نمونده

 

از  بلبلان  عاشق

بس نکته ها شنیدم

میخانه های عشقم

جامی دیگر نمونده

 

از پیک  ناز  عاشق

گلواژه ها  رسیده

آخر تو با من هستی

حالی دیگر نمونده

 

تو از من این نوشتی

از  خاطرات  زیبا

بیا با لحظه هام باش

وقتی دیگر نمونده

 

هر گوشه’  اتاقا

با ذوق تو ردیفند

از  لابلای  خنده

دردی دیگر نمونده

 

از قطره های بارون

من زندگی گرفتم

از قطره قطره اشکم

آبی دیگر نمونده

 

تو آسمون قلبم

پرنده ها زیادند

با کوچ هر پرنده

بالی دیگر نمونده

 

حالا که وقت خنده

از  آسمون  رسیده

بیا با لحظه هام باش

راهی دیگر نمونده

 

با صورت چو ماهت

زیبایی ها   پریدند

لو’ لو’ ی آسمونیت

خالی دیگر نمونده

***

میر حمزه طاهری (نوپا)

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مصطفی ـ از فراساحل دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:52 ب.ظ

خیلی عالی امیدوارم موفق باشی قربانت M

با سلام از اینکه به سایتم علاقه نشان می دهی متشکرم

افسانه سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:29 ب.ظ

اقای طاهری سلام
امیدوارم خودتون خانم ودخترتون خوب وخوش باشید
وبلاگ جالب واشعار قشنگی دارید
برایتون ارزوی موفقیت میکنم
وعید قربان را به شما تبریک مگویم

آسمان آبی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد