ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /
ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /

نوروز ۸۶ مبارک

 

  به نام خدا

پیشاپیش

  عید سعید  باستانی (نوروز  138۶ )

را به  تمامی ایرانی های عزیز

 و به شما

 گروه بلاگ اسکای

تبریک و تهنیت  عرض  می نمایم.

 

***

 

I Also

 Congratulate

 Happy

Nourooz (1386)

Festival

 To All Iranian

And Blogsky Group.

***

چند دوبیتی تقدیم به شما

1-  بهار

باز فصل بهار آمد و گلها آشکار شد

از   هر طرفی  غنچه’  زیبا   هزار شد

زیبا مرغکی روی شاخکی نوا خواند

کین    جلوه   از  آن   پروردگار شد

***

 

2-  بهار

صفا  باشد چمن با گل بروید

زمینم   یاسمن  سنبل   بروید

مرا   حالا  بهارم   آشنا   کرد

مبادا   ساز   بی  بلبل   بروید

***

3-      بهار

شد  بهاران  هر طرف  گلها   صدایت  می زنند

نرگس  و یاس و سمن  حالا   صدایت  می زنند

سبزه هم  با بودن گلهای رنگ رنگ , خنده لب

بلبلان    با   چهچهی    زیبا  صدایت    می زنند

***

نوپا

۲۱/12/84

NOPA

12.03.07

نظرات 6 + ارسال نظر
سالک ساقی جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:45 ق.ظ http://bighoole2.blogfa.com

سلام.
دست مریزاد.
عالیه

سالک ساقی جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:47 ق.ظ http://bighoole2.blogfa.com

قالیه سر نیشتی کوب تریره یاد دار
امسال سیری پار وشنایی ره یاد دار
اسب زین سواری دوش چپی ره یاد دار
چکمه دپوشی لینگ تلی ره یاد دار

امیر پازواری

راستش فقط همین شعر مازندرانی یادم بود که براتون نوشتم
موفق باشید

ساراالسادات دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:20 ب.ظ http://eshgh-e-noghreie.blogsky.com

سلام
خوبید؟
شهادت جانگداز امام رضا (ع) بر شما تسلیت باد.
خیلی خیلی التماس دعا
با سه داداشی ماهم خیلی دعا کنیدخداوند سلامتی کامل رو دوباره بهش هدیه بده.
/////////////////////////////////////////////////////////////////
پیشاپیش فرارسیدن بهار و سال نو رو بهت تبریک می گوییم سالی سرشار از موفقیت و سربلندی را برایت آرزومندم.
سبز باشی
**************************************سارا**********

سارا شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:02 ب.ظ http://eshgh-e-noghrei.blogsky.com

سلام
سال نو را بهت تبریک می گویم و آرزومند تمام آرزوهای قشنگتانم.
از طرف من به خانم نازتون و دختر قشنگتون تبریک بگوید.از دور می بوسمشون.
شاد باشی
******************************************سارا*******

روح اله قلی پور پنج‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:56 ب.ظ http://rohiran.persianblog.com babolsher

سلام قلی پور هستم )بیچاره( و از آنجایی که به آقای غفاری ارادت خاص دارم هر کاری از دستم بر بیاید در خدمتم از گذشته هم چیزهایی از کارهای شما به خاطر دارم البته آقای غفاری استاد بنده هستند ولی اگر به صرف حضور در ۲۰ ...۳۰ تا جشنواره در کشور اطلاعات و یا تجربیاتی داشته باشم حاضرم برای شما و شعر بابل آن را هدیه کنم شماره تماس من ۰۹۱۳۲۵۶۸۴۹۰هست هر وقت تماس بگیرید من در خدمتم سلام من را به بزرگ مرد شعر بابل آقای غفاری برسانید بگوئید برای یک لحظه هم کلامی با ایشان هزار نماز شب واجب حاضرم بخوانم البته به شرط یک شام شب..موفق و پیروز باشید برای چاپ و تائیید کتاب هم اطلاعات مختصری دارم که در خدمتتان هستم

روح اله قلی پور(بیچاره) پنج‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:03 ب.ظ

و دوست عزیز حالا که سر زدم بی انصافی هست که راجع به شعرات حرف نزنم....کار ات خوبه ولی بیشتر بوی دوبیت می دهد تا دوبیتی و رباعی...در شروع مصرع های اول ضربش ها و استارت های اولیه کمی ناملایم است و از شدت یا بر جای گذاشتن اثر برای مصرعهای ۲ و ۳ و در نهایت بیت چهارم را ندارد و در دوبیتی و رباعی کار در مصرع اول باید عامل حرف باشد نه توضیح و در بیت سوم با چرخش دورانی و یا گفتن نکته و ظرایف در مصرع آخر ضربه کار را مشاهده و اثر کار را در شعرو مخاطب شعر با ضربه ناگهانی همراه با حکم ومضوعی بیان کردو .....با عرض ژوزش...بیچاره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد