ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /
ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /

جز دیدنت برایم کاری دیگر نمونده Except seeing you, doing without

 

( به نام خدا )

Except seeing you, doing without any work

جز دیدنت برایم ، کاری دیگر نمونده

رو  طاقچه’  اتاقم

عکسای تو ردیفند

جز دیدنت برایم

کاری دیگر نمونده

از دوری من و تو

ترانه ها سرودم

برای با تو بودن

نائی دیگر نمونده

از نقشه’  زندگی

روز و شبم اسیری

با یادت این نوشته

خطی دیگر نمونده

از  بلبلان  عاشق

بس نکته ها شنیدم

میخانه های عشقم

جامی دیگر نمونده

از پیک  ناز  عاشق

گلواژه ها  رسیده

آخر تو با من هستی

حالی دیگر نمونده

تو از من این نوشتی

از  خاطرات  زیبا

بیا با لحظه هام باش

وقتی دیگر نمونده

هر گوشه’  اتاقا

با ذوق تو ردیفند

از  لابلای  خنده

دردی دیگر نمونده

از قطره های بارون

من زندگی گرفتم

از قطره قطره اشکم

آبی دیگر نمونده

تو آسمون قلبم

پرنده ها زیادند

با کوچ هر پرنده

بالی دیگر نمونده

حالا که وقت خنده

از  آسمون  رسیده

بیا با لحظه هام باش

راهی دیگر نمونده

با صورت چو ماهت

زیبایی ها   پریدند

لو’ لو’ ی آسمونیت

خالی دیگر نمونده

***

 (نوپا)

http://www.taheri.blogsky.com

 
نظرات 11 + ارسال نظر
می گل شنبه 2 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:26 ب.ظ http://neverforget.blogsky.com

سلام نو پا چطوری ؟ خوبی؟
یه مدتی بود ازت بی خبر بود م یعنی خودم وبلاگم رو حذف کرده بودم و نبود اما امروز دوباره پیدات کردم
مثل همیشه شعرهات قشنگه
موفق باشی

سایه یکشنبه 3 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:10 ق.ظ http://sayeaftab.blogsky.com

سلام . خوبین خیلی خوشحال شدم که دوباره لطف کردین وکلبه کوچیک من و منورکردین با حضورتون ونظرتون.ممنون
من فراموشتون نکردم فقط ۱ سالی هست که گرفتارشدم وخیلی کم به همه دوستان سرمیزنم. اگر کوتاهی شد باید ببخشید
امیدوارم که هرچه زودتر گرفتاری من با موفقیت به پایان برسه و من دوباره بتونم در کنار دوستان خوبم باشم
مثل همیشه شعرهاتون زیباست
و عکس دختر کوچولوی ئازنین شما وبلاگتون رو ۱۰۰۰ برابر زیبا تر کره
با آرزوی موفقیت برای شما وخانواده

نوکر امام زمان یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:47 ق.ظ http://haddadeh.blogsky.com/

با سلام
از اینکه به سرای من در آمدید از شما ممنونم امیدوارم با وجود سفره خالی مختصر پذیرائی شده باشی .
از من خواسته بودید که در رابطه با شعرهایت در مورد آقا نظر بدم . ولی من خیلی کوچکتر از آن هستم که بتوانم چنین جسارتی کنم و در باره کسانی که خوب برای امام و مولایمان می نویسد اظهار نظر کنم ./
به هرحال سایت جالب و آموزنده ای داری و با آن عکس زیبائی که از دختر خوشگلت گذاشتی زیبائی آنرا چندان برابر کردی
انشاالله که خدا او را برای پدر و مادرش و پدر و مادرش را برای او حفظ کند و امیدوارم که فاطمه گونه تربیت شود و الگویش را دخت نبی اکرم قرار دهد
به امید ظهور مولایمان برای سلامتی و آمدنش صلوات بسیار بفرستید و دعا کنید
باز هم پیش من بیا از مصاحبت با حضرتعالی خوشحال میشوم
راستی نوشته بودی که بچه روستا هستی و روستا را خیلی دوست داری پس به این آدرس سری به روستای من بزن

http://haddadeh.blogfa.com/
خدانگهدار

نوکر امام زمان یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:43 ب.ظ http://haddadeh.blogfa.com/

با سلام دوباره خدمت دوست گرامیم آقای میر حمزه طاهری
نوشته بودی که نتوانستی به سایت روستای من راه یابی به همین منظور این بار با آدرس آن وارد شدم تا شما به راحتی روی آن کیک کنید و وارد شوید
همچنین اگر در گوگل به فارسی تایپ کنی شناخت روستای حداده دامغان از آنجا هم می توانی وارد شوی
راستی در قسمت پیوندها به مراسم محرم روستا هم برو و اگر ممکن بود نظرت را بگو
موفق باشی

حسین مهدیزاده چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:51 ب.ظ

سلام خدمت آقای حمزه طاهری
خیلی خوشحالم که اسم شما را در بین شاعران دیدم امیدوارم که روزی بتوانیم در روستای خودمان هریکنده با مردمان باصفای آنجا زندگی کنیم و شعر خود را دربین باغها و بوستانها ی هریکنده بگویید. و با طراوات دشتهای هریکنده خو بگیرد.
با تشکر
حسین مهدیزاده هریکندیی از قم

یه دوست چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:37 ب.ظ http://haddadeh.blogsky.com/


با سلام خدمت شما دوستداران اهل بیت
ولادت با سعادت کریمه اهل بیت دخت نبی اکرم فاطمه زهرا بر شما و تما می مسلمانان جهان مبارکباد
خواهشمند است برای شفاعت این بزرگوار در زمان مرگمان به تعداد سوره های قرآن 114 صلوات ختم فرمائید
خدای فاطمه در یک جمله کوتاه از احادیث قدسی . او را راز آفرینش و علت نهائی خلقت معرفی کرده می فرماید:

( یا احمد لولاک لما خلقت الافلاک . و لولا علی لما خلقتک . و لو فاطمه لما خلقتکما )

ای احمد (ص) اگر تو نبودی جهان را نمی آفریدم . و اگرعلی نبود ترا نمی آفریدم . و اگر فاطمه نبود شما را نمی آفریدم
به این حقیر هم سری بزنید . به روزم
التماس دعا
راستی به روز خیلی وقت است که نکردی

مینا جمعه 15 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:24 ق.ظ http://mina13427.blogfa.com

سلام میلاد با سعادت دخت نبی اکرم بر شما مبارک باد
با گلی از محبت کلبه منو گلبارون کنید
منتظر حضور پر مهرتون هستم [گل]

حسین مهدیزاده شنبه 16 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:38 ق.ظ

با سلام خدمت آقای طاهری
از اینکه این حقیر را قابل دانستید و به ایمیلم پاسخ دادید تشکر می کنم.
من همان مهدیزاده هستم که در رامسر هم خدمت بودیم. من هم مثل شما آواره از وطن هستم و در شهر قم مشغول به کار می باشم. و امیدوارم که در کجایی از ایران هستید موفق و پیروز باشید و به امید دیدار

سارا دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:08 ق.ظ http://ehsan-sara.blogsky.com

سلام
باز مثل همیشه زیبا بود.خیلی وقته به ما سر نزدید به ما همه سر بزنید.
شاد و موفق باشید
**************************************سارا*****

مهدوی فر پنج‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:54 ب.ظ http://hormozzist.blogfa.com

با سلام
امیدوارم همواره سلامت و پرانرژی باشید

dorna یکشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:39 ق.ظ

راهیست راه عشق که هیچش کناره نیستآن جا جز آن که جان بسپارند چاره نیستهر گه که دل به عشق دهی خوش دمی بوددر کار خیر حاجت هیچ استخاره نیستما را ز منع عقل مترسان و می بیارکان شحنه در ولایت ما هیچ کاره نیستاز چشم خود بپرس که ما را که می‌کشدجانا گناه طالع و جرم ستاره نیستاو را به چشم پاک توان دید چون هلالهر دیده جای جلوه آن ماه پاره نیستفرصت شمر طریقه رندی که این نشانچون راه گنج بر همه کس آشکاره نیستنگرفت در تو گریه حافظ به هیچ روحیران آن دلم که کم از سنگ خاره نیست
آقای طاهری من درنا معمودی اگر تونستی یه دعوت نامه به این آدرس بفرستی
www.moh3en_10276yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد