ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /
ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /

تا ... رسیدن به تو

View Full Size Image

 

تا ... رسیدن به تو

 

واسه  تا رسیدن  تو ، خودم و زدم  به آخر

دل  به غیر تو نبستم ، از اون اولش   تا آخر

 

قصه  من و تو   انگار ، شده  راز  دفتر عشق

چکه های ناز چشمت ، کرده برگه ها شون و تر

 

به  کدامین   از گناهم ،  نشدم   موافق   تو

به   قضاوتم   نشینی ،  به حلالی ام  تو   داور

 

شده ام  غرق  وجودت ، انتظار منجی عشق

با وجود ناجی اینجا ، شده ام من هم شناگر

 

قلب صاف و ساده من ، می تپد به انتظارت

به  هوای  آشنایی ،  بشیم   اینجا   آشنا تر

 

با طناب دیدگانت ، شده ام به اوج مستی

با وصال  مقصد عشق ، به صفایی ام صفاتر

 

با  قدوم  تا   تو  انگار ، شده ام مهم و بهتر

به امید و سبقت حالا ، گشته ام کنون فراتر

 

طاهری هر چه نویسد ، شده مبتلا و مجنون

به  زبان  لیلی گوید  ،  به حکایتش   برابر

**

 

نوپا

                                    01/12/1386 بندر عباس

 

نظرات 3 + ارسال نظر
همشهری دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:59 ق.ظ http://daryanews.com

حتما استفاده خواهیم کرد

مریم چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:37 ب.ظ http://www.cassper.blogsky.com

سلام
اومدم بگم سر فرصت شعرتون و میخونم و نظرم و میگم الان متاسفانه زیاد وقت ندارم.
جواب دادم خبرتون میکنم

ممنون که به مبلاگم سر زدین

یه غریبه پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:40 ق.ظ http://www.jobfa.com

سلام
وبلاگت منو یاد دوستای مازندرانیم انداخت
بهترین دوست زندگیم بهشهریه
دوتا هم تو آمل دارم
یکی هم تو بابل
یکیشون ماله روستای بنگرکلای بابله.

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد