ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /
ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /

جوانی (شعر مازندرانی به همراه تلفظ انگلیسی و ترجمه فارسی

 

 

 

جوانی

جوانی من شه عقله باد هدامه

شه خد ره آدمای  لاد  هدامه

اسا هر چی تجمه نیمه سامون

کهو دله   صفای  یاد   هدامه

***

تلفظ انگلیسی

Jevani men she aghle bad hedameh

She  khedre  ademaye  lad hedameh

Esa  har  chi  tajeme  nayme  samon

Kaho  dele  sefayeh  yad   hedameh

***

ترجمه فارسی

از دورن جوانی خود به نحو احسن استفاده نکردم.

و روزگار خودم با آدمای بی بند و بارسپری کردم.

و حالا هر چه تلاش می کنم زندگی من سر و سامان نمی گیرد و بسیار پشیمانم.

و همیشه به یاد گذشته هایم فکر می کنم .

***

میر حمزه طاهری هریکنده ای (نوپا)

نظرات 2 + ارسال نظر
زیبا شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:15 ب.ظ http://ghalbeasheghetanha.blogfa.com

سلام عزیز
زیبا بود..............
مرسی که به قلب عاشق من سر زدی.بازم با حضورت خوشحالم کن گلم............
..........................
موفق باشی...........[گل]

[گل]
[گل]
[گل][گل]
[گل][گل][گل][گل]
[گل][گل]
[گل]
[گل]

2mim یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:25 ب.ظ http://www.2mim.blogsky.com

سلام
وبلاگ بسیار جالب و مفیدی دارید.
واقعا عالیه.
وبلاگم آپدیت شده با یک مطلب که خیلی بدردتون میخوره.
فقط ۲-۳ دقیقه وقتتتون رو میگیره ولی ارزششو داره.
حتما ببینید که با وبلاگتون چطوری میتونید پول دربیارید.
اگه روی تبلیغااااتهای وبلاگم هم کلیک کنید خوشحال میشم.
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد