ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /
ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه  از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

ترانه ها و دلنوشته های شاعرانه از میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شبا که من می خوابم / کتاب شعرام بازه / ترانه ها بیدارن / با رنگ و بوی تازه / شعرا لونه می سازن / تو جنگل کتابم / واژه ها با قلقلک / نمی ذارن بخوابم /

جوونی (شعر مازندرانی به همراه تلفظ انگلیسی و ترجمه فارسی)

  

 

به نام خدا

جوونی

 (شعر مازندرانی به همراه تلفظ انگلیسی و ترجمه فارسی)

***

جوونی  من  شه عقله  باد هدامه

شه  خد ره  آدمای  لاد   هدامه

اسا ، هر چی تجمه نیمه  سامون

کهو  دل ره  صفای  یاد  هدامه

***

تلفظ انگلیسی 

javani

Jevoni men she aghle bad hedameh

She  khed re  ademaye lad hedameh

Esa har chi tajemeh naymeh  samon

Kaho  del re  safayeh  yad  hedameh

***

ترجمه فارسی 

جوانی

دوران جوانی خو را به نحو احسن استفاده نکردم و با دوستان بد همنشین بودم .

و حالا هر چه قدر تلاش می کنم سر و سامون نمی گیرم و من از گذشته های از بین رفته ام حسرت می خورم.

***

میر حمزه طاهری هریکنده ای (نوپا)

نظرات 6 + ارسال نظر
فیروز سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:17 ق.ظ http://www.tapuria.blogfa.com

عزیز رفخ برو اینجه تا شه ماری زوون ره اینترنت دله اتی پیش بوریم.
http://www.mzn.wikipedia.org

talangorr سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:58 ب.ظ http://talangorr.blogfa.com

سلام به دوست عزیز
نمیدونم در جریان نشریه آوای هریکنده باشی یا نه
اما بهر حال برای شماره زمستانش نیاز به یکی از شعرهای (ترجیحا کوتاه) جنابعالی داریم
منتظر پیشنهادت هستم
ضمنا توضیح داده بشه که برای چی و کی این شعر سروده شده.شعر بی نقطه هم در نوع خودش جالب بود.اگه مایل باشید همونو می زنیم. به وبلاگ ما هم سر بزن

ای دل به کوی عشق گذاری نمی کنی
اسباب جمع داری و کاری نمی کنی

با سلام و احترام

من که حرفی ندارم شما صاحب اختیارید من این شعر ها را برای زنده نگه داشتن اصالت مازندرانی ها در اختیار شما می گزارم و بسیار خوشحال می شوم در نشریه شما گنجانده شود و این روزا با توجه به بیماری پدرم شاید خودم به روستا بیایم . ممنون از لطف شما

وقتی که زمستونه پنجره ها بسته می شن
گرمای اتاقا از یه جا بودن خسته می شن
بالای درختا که گشنه آب و هوا شن
رویای زمستونا تو دفترم زنده می شن

به امید اون روزی که همه برای ظهور مهدی و دیدن آقا صف بکشیم

وحید شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:54 ب.ظ http://cdonline.info/webmasters

سلام دوست عزیز خرسندم به اطلاع برسانم سیستم کلیکی شرکت ما راه اندازی شد

در همین ابتدای کار 3 وب سایت بزرگ ایرانی همکاری خود را با ما اغاز کردند

1.www.cmesle.com

مرجع دانلود فیلم و بازی

2.www.pclord.ir

مرجع دانلود اهنگ عاشقانه

3.www.dir-link.com
بزرگترین وب دایرکتوری وب سایت ها

شما نیز با پیوستن به جمع ما کسب درامد کنید

در صورت داشتن هر گونه سوال با ای دی زیر تماس بگیرید

info_cdonline

ادرس سیستم کلیکی ما

www.cdonline.info/webmasters

دخت هرمزگانی سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:03 ب.ظ http://www.bangeree.blogsky.com

سلام و خسته نباشید
رفقای خوب صراط مستقیم و رفقای سو چاله ای که هیچ وقت نمی توانی از آن نجات پیدا کنی ..

شعر زیبایی بود .
موفق باشید

* یاس سفید* شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:37 ق.ظ http://yasesefid.blogsky.com




* به نام پروردگار صداقت و مهر *


رؤیا فاصله را نمی شناسد ؛ بعد ندارد ؛ مرز ندارد

چراکه.. شاید اکنون این منم کنار تو .. . . گرمای نفس هایم را حس نمی کنی..! ؟
××××××××××
×××××××
×××××
××××
××
×

با قلبی سرشار از امید و توکل بر خداوند آسمان و زمین اعلام میدارم که :

* خیریه فعال و آزاد یاس سفید فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد*

از شما دعوت می شود که همراه با ما ... آسمان را ستاره باران کنید

منتظرتان هستم

hasan nasrollahi یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:09 ب.ظ

ba salame mojaddad
omade bodam babate tashakkor az hozoreton va taassof az nabodeton dar lahzeye eyd
bezarid farsi benevisam

چشمم خورد به شهر بندر عباس

دنبال گرفتن کاراموزی تو پالایشگاه بندر عباس یا شیرازم
ولی متاسفانه فکر میکنم هزینه موندن حدود 2ماه و نیم تو این شهر ها زیاد باشه
شما فکر می کنید هزینه اسکان من(هتل،مسافرخونه یا منزل دانشجویی) تو بندر عباس حداقل و حداکثر چقدر بشه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد